The Zenith Hotel Kuantan





The Zenith Hotel Kuantan

Terletak di tengah-tengah Bandar Kuantan, 5 minit berjalan kaki dari pusat membeli-belah Est Coast, The Zenith Hotel menawarkan kolam renang infiniti dan spa. Menampilkan beberapa pilihan tempat menjamu selera, ia menawarkan akses Wi-Fi di secara percuma di kawasan awam.

Hotel ini merupakan sebahagian daripada sebuah bangunan yang diintegrasikan bersertan dengan sebuah pusat konvensyen, pilihan membeli-belah serta menjamu selera. The Zenith Hotel Kuantan berjarak penerbangan selama 45 minit dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur.

Bilik-bilik kontemporari dan luas di Zenith menawarkan TV skrin pipih dengan saluran filem serta perkhidmatan bilik 24-jam. Bilik-bilik mandi peribadi mempunyai pengering rambut. Kemudahan lain termasuk kemudahan membuat teh/kopi serta sebuah bar mini.

Para tetamu di The Zenith Kuantan boleh bersenam di pusat kecergasan atau membuat urusan pelancongan di meja tempahan lawatan. Sebuah pusat perniagaan dan taman permainan kanak-kanak ada disediakan.

Dining Room Coffee house menyediakan santapan sepanjang hari dan menawarkan dapur terbuka serta hidangan antarabangsa. The Lounge menyediakan tempat yang ideal untuk berehat dan minum-minum.
0 Komentar untuk "The Zenith Hotel Kuantan"

 
Copyright © 2014 Hotel di Kuantan - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info